Tesco Foundation
Aj keď je Tesco spoločnosťou s celosvetovou pôsobnosťou, vždy sa snaží byť dobrým susedom miestnym komunitám. Aj s týmto zámerom vznikla Nadácia Tesco, ktorá v sebe spája potenciál samotnej firmy, jej zamestnancov, dodávateľov, ale aj obchodných partnerov a zákazníkov, pričom sa snaží pomáhať tam, kde je to najviac potrebné. Do roku 2020 bola celková hodnota darov z Nadácie Tesco 370-tisíc eur.
Aktivity nadácie nadväzujú na CSR stratégiu firmy – Plán malých pomocí (Little Helps Plan), ktorý stojí na troch pilieroch: ľudia, miesta a produkty.
Priority Nadácie Tesco
- ľudia: pomoc ľuďom v núdzi, podpora lokálnych producentov, zdravie a zdravý životný štýl,
- miesta: podpora lokálnych komunít,
- produkty: boj proti plytvaniu potravinami
Príkladom projektov Nadácie Tesco je rozvoj Potravinovej banky Slovenska, ktorá zabezpečuje distribúciu potravín pre ľudí v núdzi, dlhodobé partnerstvo so Slovenským atletickým zväzom pri organizovaní Detskej atletiky či podpora farmárov a malých producentov v rámci projektu Farmársky grant.
Zistite viac o našich projektoch
Nadačná listina
Nadácia Tesco sa hlási k Etickému kódexu Asociácie firemných nadácií.