|

Tesco vstupuje do nového roka s novou webstránkou

S cieľom priniesť všetky užitočné informácie v prehľadnej forme spúšťa Tesco od januára novú webstránku https://corporate.tesco.sk/. Návštevníci na nej nájdu dôležité informácie o podnikaní spoločnosti Tesco na Slovensku aj aktivitách reťazca v oblasti udržateľnosti. Stránka bude fungovať popri zákazníkom známej webstránke www.tesco.sk.

V Tescu chceme viesť pozitívnu zmenu a posilňovanie diskusie s odbornou komunitou je jej neodmysliteľnou súčasťou. Preto sme sa rozhodli priniesť novú webstránku, na ktorej sa návštevníci dozvedia viac o zodpovednom podnikaní spoločnosti Tesco a našich hodnotách. Rovnako sa dočítajú o partnerstvách s dodávateľmi a spôsobe, akým Tesco podporuje lokálnych dodávateľov. Rozsiahla časť novej webstránky je venovaná téme udržateľnosti vrátane nášho boja proti plytvaniu potravinami či aktivitám zameraným na zníženie celkového množstva plastov, čo potvrdzuje ich mimoriadne dôležité miesto v stratégii našej spoločnosti,“ hovorí Veronika Bush, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

Nová stránka je určená aj pre novinárov. V samostatnej sekcii nájdu archív tlačových správ či knižnicu médií, ktoré budú pravidelne aktualizované, aby boli pre novinárov prehľadným zdrojom informácií.

Keďže Tesco patrí medzi troch najväčších súkromných zamestnávateľov na Slovensku, na stránke nemôžu chýbať ani informácie o voľných pracovných miestach.

„Dôveryhodnosť a transparentnosť sú v takom citlivom sektore, akým je maloobchod, priam kľúčové. Premietajú sa do ekonomických výsledkov, keďže spotrebitelia nakupujú najmä u obchodníkov, ktorí komunikujú otvorene a v ich jazyku. A to vrátane on-line priestoru. Každé uľahčenie vyhľadávania informácií o všetkých aktivitách obchodníka v danej geografickej oblasti je pozitívne vnímané aj z pohľadu stakeholderov, dodávateľov a médií,“ vysvetľuje Juraj Púchlo, retail konzultant a šéfredaktor magazínu instore Slovakia.

Zákazníkom bude aj naďalej k dispozícii už existujúca webstránka tesco.sk s aktuálnymi produktovými ponukami, katalógmi či odkazom na Tesco online nákupy

Otvorenosť a transparentnosť patria medzi kľúčové princípy pri komunikácii spoločnosti Tesco. Na Slovensku je Tesco jediným reťazcom, ktorý transparentne zverejňuje údaje o množstve potravinového odpadu. Aj vďaka tomu sa mu vo vlastných prevádzkach už podarilo naplniť jeden z trvalo udržateľných cieľov OSN – znížiť množstvo potravinového odpadu na polovicu.

Mohlo by sa vám páčiť