Tesco spolu so zákazníkmi i dodávateľmi pomohlo vyzbierať 132-tisíc eur na Deň narcisov!

Spoločné úsilia Tesca, zákazníkov i dodávateľov sa opäť raz vyplatilo! Počas tohtoročnej zbierky Deň narcisov prispeli spoločne na pomoc onkologickým pacientom skvelou sumou vyše 132-tisíc eur. Finančné dary vyzbierané počas Dňa narcisov použije Liga proti rakovine na dôležitú podporu onkologických pacientov, a to vrátane pokračovania projektov, ako sú napríklad bezplatná telefonická a mailová Onkoporadňa, Sieť onkopsychológov, Relaxačné pobyty či vzdelávanie verejnosti.

Tradičná a obľúbená zbierka na pomoc onkologickým pacientom Deň narcisov sa tento rok musela – pre vtedy pretrvávajúce  pandemické opatrenia – zaobísť bez dobrovoľníkov v uliciach. Reťazec Tesco podal pomocnú ruku, stal sa špeciálnym partnerom Dňa narcisov a zbierku pomohol zorganizovať vo svojich predajniach naprieč celým Slovenskom.

„Tesco sa už 25 rokov stará o zákazníkov, kolegov a všetky komunity, kde pôsobí – rovnako ako je narcis už štvrťstoročie symbolom spolupatričnosti a pomoci onkologickým pacientom na Slovensku. Som nesmierne hrdá, že Tesco sa stalo partnerom Dňa narcisov. Veľké ďakujem  našim kolegom a dodávateľom, pretože práve vďaka ich fantastickému úsiliu sa podarilo vyzbierať dovedna viac ako 132-tisíc eur. Ľuďom naprieč krajinou sme nielenže priniesli žlté narcisy, ale výsledkom je spoločná podpora onkologických pacientov, ktorej sa Liga proti rakovine na Slovensku dlhodobo venuje,“  hovorí Katarína Pšenáková, CSR manažérka Tesca na Slovensku.

Zákazníci Tesca mohli vo všetkých predajniach na Deň narcisov počas júna tohto roka prispieť na dobrú vec viacerými spôsobmi – buď vo forme príspevku do pokladničky, alebo použitím špeciálnych kupónov s označením Deň narcisov počas platby za nákup.

Do zbierky sa tento rok zapojili aj slovenskí dodávatelia reťazca spoločnosti Vitazel a Boni Fructi. Za každé predané Tesco Finest paradajky Hranáčik a Tesco jahody slovenské 250 g v sieti Tesco venovali finančný príspevok Lige proti rakovine. Tesco celkový príspevok zdvojnásobilo. Dodávatelia aj reťazec prispeli sumou tri centy za každý predaný produkt.

„Za 30 rokov existencie Ligy proti rakovine sme spolupracovali s veľkým množstvom partnerov. Sme radi, že Tesco patrí k tým najspoľahlivejším. V dnešnej dobe je nutné vyzdvihovať a oceňovať firmy, ich vedúcich pracovníkov a zamestnancov za nezištnú pomoc, pohotové nasadenie, optimistický a profesionálny prístup,“ dopĺňa Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine.

Ako sa použijú prostriedky vyzbierané počas Dňa narcisov?

  • Finančné prostriedky vyzbierané počas Dňa narcisov použije Liga proti rakovine na pokračovanie v realizácii overených a užitočných projektov, ktoré sú určené na priamu pomoc onkologickým pacientom a ich rodinám.
  • K nim patria: bezplatná Onkoporadňa (0800 11 88 11), Sieť onkopsychológov – bezplatné individuálne i skupinové poradenstvo, Rodinná týždňovka, Relaxačné pobyty pre pacientov, Ubytovacie zariadenia pre rodičov hospitalizovaných detí liečených na rakovinu, Jednorazový finančný príspevok v hmotnej núdzi, bezplatné programy v Centrách pomoci Ligy proti rakovine Bratislava, Košice, Martin.
  • Z výnosu Dňa narcisov sa pravidelne realizujú aj aktivity v oblasti prevencie a informovanosti verejnosti o predchádzaní onkologickým ochoreniam.

Viac informácií o zbierke: www.dennarcisov.sk

Mohlo by sa vám páčiť