Zákazníci Tesco mobile získajú až 10 GB dát len za 9 EUR mesačne

Tesco mobile od utorka 7. septembra 2021 razantne navyšuje objem svojho najväčšieho dátového balíčka. Za nezmenenú cenu 9 eur mesačne zákazníci odteraz dostanú základ 5 GB dát, ktorý sa po dobití kreditu automaticky zdvojnásobuje až na 10 GB. Atraktívnu novinku Tesco mobile následne predstaví aj vo forme dátovej SIM karty „10 GB“, na ktorej bude balíček predaktivovaný.

„Pozorne sledujeme potreby našich zákazníkov a pre zvyšujúci sa dopyt po väčšom objeme dát sme sa rozhodli objem nášho najväčšieho dátového balíčka Internet3000 zvýšiť až na 5 GB, a to bez zmeny ceny. Zákazník tak má možnosť za 9 € mesačne dátovať so základným objemom 5 GB a zároveň vďaka obľúbenému benefitu Dvojnásobok dát sa mu za dobitie kreditu počas používania balíčka automaticky nafúkne objem až na 10 GB. Popri štedrej nádielke dát Tesco mobile zákazník zároveň volá a SMS-kuje najvýhodnejšie len za 3,9 centa bez podmienok do všetkých sietí na Slovensku a nemusí tak robiť kompromisy medzi cenou volaní a cenou dát,“ prezrádza Barbora Zajacová, marketingová manažérka Tesco mobile na Slovensku.

Aj nový väčší objem dát si zákazníci Tesco mobile môžu užívať v špičkovom pokrytí rýchleho mobilného 4G LTE internetu, ktorý je dostupný pre vyše 97 % obyvateľov Slovenska.

Ako získam 10 GB dát?

Nový objem dát budú môcť využiť existujúci aj noví zákazníci so SIM kartou Bodka. Existujúcim zákazníkom, ktorí aktuálne balíček Internet3000 využívajú, Tesco mobile automaticky zvýši základný objem balíčka na 5 GB od 7. septembra 2021.

Zákazníci bez balíčka alebo noví zákazníci si balíček aktivujú jednoducho zaslaním SMS v tvare INET5000 A na číslo 99222 alebo v mobilnej aplikácii Môj Tesco mobile dostupnej pre operačné systémy Android, Huawei alebo iOS.

Počas využívania balíčka Internet5000 si stačí dobiť kredit a objem balíčka sa automaticky zdvojnásobí až na 10 GB. Využitie bonusu navýšenia dát po dobití vďaka službe Dvojnásobok dát je možné jedenkrát počas mesačnej platnosti balíčka.

Balíček sa automaticky obnovuje každých 30 dní v prípade dostatočného kreditu na SIM karte. Vďaka možnosti nastaviť si v aplikácii Môj Tesco mobile automatickú úhradu balíčka zo zapamätanej platobnej karty zákazník nemusí sledovať výšku svojho kreditu, pretože v prípade potreby sa mu automaticky dobije suma určená na obnovu balíčka, prípadne aj na automatické navýšenie dát pri ich prečerpaní.

Nová dátová SIM karta v predaji

Od 16. septembra 2021 Tesco mobile navyše spúšťa vo všetkých predajniach Tesco a na e-shope novú dátovú SIM kartu „10 GB“ s úvodným kreditom 9,39 €. Na novej edícii karty Bodka bude predaktivovaný práve balíček Internet5000 – 5 GB si zákazník môže užívať hneď po aktivácii karty, ďalších 5 GB získa po dobití kreditu počas platnosti balíčka.

Čoraz väčšej obľube sa teší aj možnosť vymeniť nazbierané Tesco Clubcard body za dvojnásobný kredit v Tesco mobile so službou Dobitie z Clubcard. Od augusta tohto roka majú navyše zákazníci možnosť vymeniť svoje Clubcard poukážky za dvojnásobný kredit nielen v mobilnej aplikácii Clubcard, ale už aj s papierovou poukážkou, ktorú dostávajú v Clubcard vyúčtovaní. Vďaka výhodnosti, jednoduchosti a užitočnosti služieb, na ktoré kladie Tesco mobile dôraz, je dlhodobo najodporúčanejším operátorom na trhu predplatených kariet.1 

1 Prieskum Ipsos CSI, júl 2021

Tesco mobile je partnerským produktom spoločností TESCO STORES SR a O2 Slovakia. Predaj sa uskutočňuje v predajnej sieti Tesco a spoľahlivosť poskytovaných služieb je zabezpečená využívaním siete O2 Slovakia. Tesco mobile bol uvedený na telekomunikačný trh v decembri 2009, odkedy nadväzuje na úspešné pôsobenie v Spojenom kráľovstve Veľkej Británie a Severného Írska a v Írsku. V súčasnosti pôsobí aj v Českej republike. Tesco mobile sa na Slovensku primárne orientuje na poskytovanie predplatených služieb. Viac na www.tescomobile.sk.

Mohlo by sa vám páčiť